torsdag 15 januari 2015

Vardagen

Nu har det varit lugnt på bloggen...
Under julhelgen blir man ju mest bortbjuden till släktingar, så då blev det inte så mycket matlagande för min del. Och nu när vardagen är tillbaka så har för det mesta sambon stått för middagarna, eftersom han kommit hem först från jobbet...
Så jag har faktiskt knappt varit i köket.

Fast i söndags gjorde jag faktiskt kroppkakor! Mums!


Annars är inte in inspiration så stor just nu, det blir mest att vi återvänder till våra gamla vanliga rätter :)
Men jag börjar känna suget att komma igång med lite kakbak igen, jag anmälde mig som frivillig att baka till nästa veckas enhetsmöte på jobbet...! Det kanske börjar bli dags att baka semlebullar också?
Och imorgon ska jag nog laga nån go fredagsmysmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar